Knitting for many causes

Mes chères amies,

Στην προηγούμενη ζωή μου έπλεκα. Επλεκα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.

knitting for many causes1

Ενας από τους παπούδες μου, ο Vernon έπλεκε μετά μανίας. Ο άλλος, ο παππούς Hagrid  έφυγε νωρίς και δεν ξέρω την κληρονομικότητα από πλευράς του.

knitting for many causes2

Και οι δύο μου γιαγιάδες Minerva και Petunia που τις πρόλαβα, έπλεκαν. Τελευταία τους φωτογραφία στις ξαπλώστρες του Τιτανικού , όταν αποφάσισαν πλέκοντας να επισκεφτούν την Γη της Επαγγελίας. Από τότε χάθηκαν κάπου ανάμεσα στα παγόβουνα. Πλέκοντας.

3

Η μαμά μου,  η Selestina, ήταν δεξιοτέχνις στο πλέξιμο.

knitting for many causes4

Grace Kelly in ‘The Country Girl’

Ο δε μπαμπάς μου ο Rufus,  βιρτουόζος.

knitting for many causes5

Here’s my 1 millionth and 10 reason to love Russell Crowe

Και οι πέντε μεγαλύτερες αδελφές μου είχαν για hobby το πλέξιμο.Η Nagini, η Luna, η Dolores, η Myrtille και η Hermione    επί το έργον.

knitting for many causes6

Το ίδιο και τα δύο μου μικρότερα αδέλφια Severus και Albus.

knitting for many causes7

Το συνέχισαν πανευτυχείς ακόμα και όταν πήγαν στο πανεπιστήμιο Εδώ σε ένα διάλλειμα από το διάβασμα μαζί με τον φίλο τους Dudley.

knitting for many causes8

Columbia undergrads take up knitting 1949

Πρέπει να ομολογήσω ότι όλοι στο σπίτι έπλεκαν. Από τις καμαριέρες μέχρι τον σωφέρ.

knitting for many causes9

knitting for many causes10

Ειδικά ο Horatius  δημιουργούσε αριστουργήματα πλεκτικής, περιμένοντας ατέλειωτες ώρες τον πατέρα μου για τις συνεδριάσεις του, όπου κι΄αυτός έπλεκε, μαζί με το υπόλοιπο Δ.Σ. για να περνάει πιο δημιουργικά τον χρόνο του.

Μεγαλώνοντας, πολλά αγόρια άρχισαν να με κορτάρουν, αξιολογώντας τα προσόντα μου.

knitting for many causes11

Αυτό συνεχίστηκε και στην εφηβική μου ηλικία.

knitting for many causes12

Σαν  νέα  κοπέλα έκανα πολλές  τίμιες δουλειές. Μέχρι και σε πρατήριο βενζίνης, κορίτσι πράγμα.

knitting for many causes13

Όταν με χτύπησε η ανεργία, έκανα  και  μερικές  λιγότερο  τίμιες.

knitting for many causes14

Showgirls knitting backstage

Ηταν τότε που οι τρείς ανύπαντρες θείες μου,η Lavinia, η Bellatrix και η Narcissa άρχισαν να κριτικάρουν την  ηθική μου.

knitting for a cause15

Κι΄έπειτα ήρθε ο έρωτας. Γνώρισα τον Salazar , -πλέκοντας- ,τον  παντρεύτηκα και τα στόματα έκλεισαν.

knitting for many causes16

Και  ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί  καλύτερα…

Πανέμορφές μου, δεν πολυπιστεύω στα μεταφυσικά, όμως η προηγούμενη ζωή μου είναι η μόνη αιτία για αυτό που μου συνέβη τις δύο προηγούμενες Κυριακές στο THEIA Lab. Kαι εξηγούμαι:
Στα πλαίσια του Knitting for a cause, που οργάνωσε το THEIA Lab, αποφάσισα να κάνω την καλή πράξη του μήνα, βοηθώντας στο bar,αφού η πλεκτική δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου. Δεν έμαθα  να πλέκω στην εφηβική μου ηλικία, στο βαθμό  που η καθηγήτρια των Οικοκυρικών μου είχε ένα ιδιαίτερο στυλ  αποδόμησης της εκμάθησης (για να καταλάβετε μπήκε με το αυτοκίνητο σε κεντρικό υαλοπωλείο, προσπαθώντας να μάθει να οδηγεί στα 60 της χρόνια και είναι αλήθεια), -επική μορφή-και η λατρεμένη μου μητέρα δεν ήθελε να με αποσπάσει από τις ασκήσεις  γεωμετρίας των Ιησουιτών  που έλυνα μετά  μανίας, ώστε να μην αφήσω κανένα περιθώριο στη μη εισαγωγή μου στο Πολυτεχνείο.
Το bar του THEIA Lab  όμως είχε πλήρη υποστήριξη, οπότε για να μην αισθάνομαι τελείως ανεπρόκοπη και ακαμάτρα, έπιασα δύο  βελόνες για να πλέξω.
Αποκάλυψη τώρα. Όλη η προηγούμενη ζωή μου ξετυλίχτηκε σαν κουβάρι. Κληρονομικό χάρισμα γενεών με καθοδήγησε και τα χέρια μου από μόνα τους άρχισαν να κάνουν τις πανάρχαιες κινήσεις της πλεκτικής. Miracolo, Miracolo!
Ταυτόχρονα, ανακάλυψα έναν καινούργιο τρόπο διαλογισμού. Πανέμορφές μου, απαλλαγείτε από τo tai chi και την hatha yoga και ξεκινήστε το πλεκτό. Διαλογίζεσαι, αυτοσυγκεντρώνεσαι, , στρογγυλεύουν οι γωνίες σου, ηρεμείς, χαλαρώνεις, και σου μένει και το πλεκτό.
Άσε που ανάλογα με την παρέα μπορείς να αναλύσεις από τον Kαντ και τον Φόιερμπαχ και να φτάσεις στα πεζά καθημερινά πράγματα όπως ποιος βάρεσε κανόνι αυτή την εβδομάδα χρωστώντας στους υπαλλήλους του, στα ασφαλιστικά ταμεία, και της Μιχαλούς, αφού ξόδευε αυτά που ξόδευε μέχρι τώρα, η να σχολιάσεις την πρόσφατη λίστα διδασκόντων στο  Harvard  University.
Και το απρόσμενο: ενώ περίμενα να δω μία συγκέντρωση κυριών ‘μιας κάποιας ηλικίας’ που λένε και οι φίλοι μας οι Γάλλοι , είδα πολλά νέα κορίτσια, τριφασικές κούκλες και έμεινα. Μου ανατράπηκε η ιδέα που είχα για την πλεκτική και τα προϊόντα της. Πανέμορφα σκουφιά, κασκόλ, πολύχρωμες γκέτες με pon pon, πλεκτές κορδέλες για τα μαλλιά με λουλούδια (που τα έκανε με μεγάλη δεξιοτεχνία η διπλανή μου madame).

Και όλες, πρόθυμες να μου δείξουν λεπτομέρειες στην πλεκτική τόσο που σε έναν κόσμο ανελέητα αρπακτικό ένιωσα ένα συναίσθημα τρυφερότητας για αυτές τις γυναίκες που ήθελαν να με βοηθήσουν και να με φροντίσουν, χωρίς να με ξέρουν, ώστε να γίνει ωραίο το πλεκτό μου. Είμαι κατενθουσιασμένη και έχω να νιώσω αυτό το συναίσθημα πολύ καιρό, μέσα στους χαλεπούς καιρούς στους οποίους ζούμε.
Το αποφάσισα. Θα  γράφω σχέδια με νήματα με τον ίδιο τρόπο που πλέκω τις λέξεις με νοήματα. Τέλεια. Ξεκινάω να πλέξω χαρούμενη ένα πουλόβερ για τον αθώο αγαπημένο μου, χρησιμοποιώντας οπτικές ίνες και μικρές καμερούλες ανάμεσα στα νήματα, έτσι ώστε να έχουν γνώση οι φύλακες.
Μικρό κουϊζ για τους καλά διαβασμένους: Ποια είναι τα επίθετα των ονομάτων των συγγενών στην προηγούμενη ζωή μου;

knitting for many causes17

Katharine Hepburn knitting on the set of Bringing Up Baby, 1938.

Je vous embrasse très fort
Bessy.

Με ετικέτα , , , ,

Σχολιάστε

