Η θεία Μπέσσυ συμβουλεύει

symvoules1

 

Mes  chères  amies,
Έχω  μείνει  άφωνη με την τεράστια ανταπόκριση της στήλης στο φιλοθεάμον γυναικείο κοινό. Τα θέματα σας είναι πολύπλευρα, πολυσύνθετα και πολυποίκιλα και θεωρώ σκόπιμο να παρουσιάσω τα πιο ανάλαφρα και τα πιο κοντινά στα ενδυματολογικά ζητήματα που αφορούν έτσι και αλλιώς στο blog. Τώρα ερωτήματα που θέτετε, του στυλ,  ποια είναι τα κοινά σημεία της ανάλυσης των έργων του Kαντ και του Φόιερμπαχ, ποιος ήταν ο αποστάτης Κάουτσκι και  ποιοι ήταν οι πρωταγωνιστές στο γαλλικό film του1960, À bout de souffle, του Jean-Luc Godard, όπως καταλαβαίνετε είναι αδύνατο να απαντηθούν μέσα από τη συγκεκριμένη στήλη. Ίσως, σε άλλες στήλες που θα αφορούν σε φιλοσοφικά, ιστορικά και σινεφίλ θέματα, μιας και δείχνετε τόσο μεγάλο ενδιαφέρον. Πάμε λοιπόν στις ερωτήσεις σας.

 

symvoules2

nouvelle vague, À bout de souffle

 

Θεία Μπέσσυ,
Πρόσφατα, αγόρασα αυτό το ντιζαϊνάτο  φορεματάκι αλλά έχω τη μικρή υποψία ότι με παχαίνει. Ποια είναι η γνώμη σου;

Japanese  fashion victim

symvoules3

Kunihiko Morinaga

 

Πανέμορφη μου,
Μάλλον η υποψία σου πρέπει να μεγαλώσει και να μεταλλαχθεί σε σιγουριά. Τι πήγες και αγόρασες και εσύ βρε  χριστιανή μου, πού τάχες τα ματάκια σου; Τι φταίω και εγώ η έρμη να πρέπει να απαντάω σε τέτοια ερωτήματα; Τέλος πάντων,   μόνο μία καρφίτσα θεωρώ ότι μπορεί να λύσει το πρόβλημα σου.

 

Θεία Μπέσσυ,
Είμαι δεκαπέντε χρονών και μου αρέσει πολύ ένας συμμαθητής μου, ο Nτέϊβιντ. Θέλω να του πώ να πάμε για χάμπουργκερ αλλά ντρέπομαι να του το πώ,  φοβάμαι την απόρριψη.Τι να κάνω;

Βικτώρια

symvoules4

 

Πανέμορφη μου,
Να του το δείξεις. Όπως έχω τονίσει, κατ΄επανάληψιν, τα ρούχα, το μακιγιάζ, το όλο στυλ που υιοθετούμε είναι κάθε φορά, σύμφωνα με τις ανάγκες μας και τους στόχους που θέλουμε να πετύχουμε. Αν κυκλοφορήσεις μπροστά από τον Nτέϊβιντ μερικές φορές με το αντίστοιχο μακιγιάζ και τα μπλουζάκια και δε σου το προτείνει αυτός, γιατί αυτό πρέπει να συμβεί, τότε δύο τινά συμβαίνουν: η δεν έχει καμία συναίσθηση του χιούμορ και δεν καταλαβαίνει, η δεν ενδιαφέρεται, οπότε και στις δύο περιπτώσεις πρέπει να αλλάξεις πορεία πλεύσης και να το πάρεις  απόφαση ότι δεν πρόκειται να γίνετε το πιο διάσημο ζευγάρι του σχολείου.

 

Θεία Μπέσσυ,
Είμαι και εγώ μια χτυπημένη από την οικονομική κρίση. Είμαστε φτωχή οικογένεια, ο μπαμπάς μου είναι μαραγκός και με τη κρίση στην οικοδομή δεν έχει πια πολλές δουλειές. Εγώ όμως λατρεύω τη μόδα και τα ρούχα και είμαι πολύ δυστυχισμένη που δε μπορώ πια να τα αγοράσω. Πώς να αντιμετωπίσω το πρόβλημα μου;

Κορίτσι σε απόγνωση

symvoules5

 

Πανέμορφη μου,
Επιτέλους μια σοβαρή ερώτηση. Επειδή είμαι στο χώρο της οικοδομής και ξέρω ότι δε χτίζεται ούτε τούβλο, κατανοώ πλήρως την κατάσταση. Η πρώτη και σοβαρή απάντηση που θα σου δώσω, έλα στο THEIAlab  στο τμήμα πατρόν- ραπτική για να ανήκεις στις τυχερές που σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε μόνες μας τα ρούχα μας. Στη δεύτερη απάντηση σε προτρέπω να παρατηρήσεις προσεκτικά το μοντέλο της φωτογραφίας. Εκμεταλλεύσου τις κατασκευές του μπαμπά, τις λευκές κουρτίνες της μαμάς ( μόνο η Scarlett O’Hara στο  Gone with the Wind,  θα κάνει τις κουρτίνες φόρεμα για να συναντήσει τον Rhett Butler αξιοπρεπώς ) και λίγο μαύρο ύφασμα από μια ρομπίτσα της γιαγιάς και είσαι έτοιμη για την πασαρέλα.

 

symvoules6

A skirt that transforms into the perfect coffee table by Hussain Chayalan.

 

Επειδή όμως σε συμπάθησα, θα σε πάω και σε πιο ρηξικέλευθες λύσεις. Σε  αρμονική συνεργασία με τον μπαμπά, μπορείς να προχωρήσεις σε πιο ¨προχό ¨ κατασκευές όπως αυτή η υπέροχη φούστα που γίνεται και τραπεζάκι καθιστικού, η ντουλάπα- φόρεμα για τη χοντρή θεία, etc,etc,  φαντασία να έχεις και όλα γίνονται.

 

symvoules7

 

Αν τώρα  περισσεύει του μπαμπά σου κανένα καδρόνι από ξυλότυπο, κανένα μαδέρι η οποιαδήποτε ξύλινη σανίδα, θα ήθελα να μου τα παραχωρήσει ώστε να αναπαραγάγω αυτά τα ανεπανάληπτα μοντελάκια της άνω φωτογραφίας. Θα του ήμουν υπόχρεη.

 

Θεία Μπέσσυ,
Φοβάμαι ότι το αγόρι μου παίρνει ναρκωτικά. Λες να είναι αλήθεια;

Αγάπη σε αμφιβολία

symvoules8

 

Πανέμορφη μου,
Ούτε να το σκέφτεσαι.

 

 

Θεία Μπέσσυ,
Θέλω να χωρίσω τον σύζυγο μου , που να σου εξηγώ τους λόγους τώρα, αλλά επειδή είναι πολύ καλός άνθρωπος, δε θέλω να τον πληγώσω. Πώς να συμπεριφερθώ;

Υποψήφια διαζευγμένη

symvoules9

 

Πανέμορφη μου,
Ξανασκέψου την απόφαση σου, γιατί καλό και ελεύθερο άνθρωπο δε θα βρείς στην αγορά. Κράτα τον για σωφέρ που έλεγε μια μακρινή θεία που είχε καταφέρει να κάνει να πεταχτούν έντρομοι από το παράθυρο του αυτοκινήτου όλοι, μηδενός εξαιρουμένου, οι εκπαιδευτές κατά τη διάρκεια μαθημάτων οδήγησης.
Πάντως, ο  μόνος τρόπος να χωρίσεις χωρίς να πληγώσεις κάποιον είναι να τον κάνεις να φύγει μόνος του. Μπορείς να ξεκινήσεις στυλιστικά κατ΄αρχάς, με να τον υποδέχεσαι στο σπίτι, όταν γυρίζει από τη δουλειά με μια ανάλογη ενδυματολογική προσέγγιση  των φωτογραφιών και θα δούμε τις αντιδράσεις.  Αν δε φύγει έντρομος τρέχοντας, τότε η περίπτωση είναι δύσκολη. Θα δούμε μαζί το επόμενο βήμα.

 

 

Θεία Μπέσσυ,
Μου αρέσουν πάρα πολύ τα λουλούδια και εδώ και καιρό ψάχνω να βρω λουλουδένια καλοκαιρινά σανδάλια, αλλά να μην είναι χοντροκομμένα και ογκώδη όπως αυτά που κυκλοφορούν στην αγορά, αλλά λεπτεπίλεπτα, ευφάνταστα και να μοιάζουν με ανθόκηπο την άνοιξη. Έχεις κάτι υπ΄όψιν σου;

 

Ανθισμένη αμυγδαλιά

symvoules10

Πανέμορφη μου,
Αποκλειστικά για εσένα.Τι έχεις να πεις, έτσι θα σε άφηνα εγώ;

 

 

Θεία Μπέσσυ,
Βαρέθηκα, βαρέθηκα, βαρέθηκα. Ολο τα ίδια και τα ίδια. Επαναλήψεις, αναπαραγωγές, κοινοτυπίες, αντιγραφές, συμβατικότητες. Στα ρούχα. Καμμία πρωτοτυπία, αντιπαράθεση, πρωτοπορεία, καμμία εκκωφαντική απάντηση στην  θλιβερή ομοιομορφία και στη σαρωτική ισοπέδωση όλης της γυναικείας εμφάνισης.Τι έχεις να πεις γι΄αυτό;

Βαριοπούλα

symvoules11

 

Πανέμορφη μου,
Ευτυχώς για σένα που απευθύνθηκες σε μένα. Κατ΄αρχάς συμφωνούμε απόλυτα. Αλλά μην πτοείσαι. Εσένα θα σε προσέξω ιδιαίτερα γιατί μου φαίνεσαι ανήσυχο πνεύμα. Σε μια πρώτη προσέγγιση, σου προτείνω την υπέροχη σειρά, ρούχα- μονόζυγο. Τροποποιείς όσο εσύ επιθυμείς το ύψος του γιακά και το μήκος του ποδόγυρου και για να κρατιέσαι σε καλή φόρμα, κάνεις και καμιά εικοσαριά έλξεις, αψηφώντας τον νόμο της βαρύτητας.

 

 

symvoules12

 

Έχοντας απαντήσει στα επτά αμαρτωλά  σας  ερωτήματα, ετοιμάζομαι για μια μικρή τοσοδούλα απόδραση μερικών απογευματινών ωρών , προπονούμενη στην καντηλίτσα, ο πλέον χρήσιμος  ναυτικός κόμπος, και προσπαθώ να θυμηθώ, γιατί πάει καιρός από τα μαθήματα ιστιοπλοΐας στον ΙΟΠ,  αφού ασφαλίσουμε το μουδόσχοινο, τότε μόνο θα γυρίσουμε το σκάφος προς την επιθυμητή πλεύση και τριμάρουμε τη σκότα, η πρέπει πρώτα να ελευθερώνουμε το μουδόσχοινο και στη συνέχεια να κάνουμε τις διαδικασίες με το μαντάρι, διαφορετικά κινδυνεύουμε να σκίσουμε το πανί στο ύψος της μούδας;

by the lovely author Bessy Giovri

Je vous embrasse très fort
Βessy.

Σχολιάστε

